Mycket hästar...

Så fortsätter städningen, igår tvättade jag lilltjejens sängkläder och dammsög, idag tvättar jag våra sängkläder och pysslar om alla blommor.
 
Ska jobba idag men börjar först 11.30. Lite skönt att hinna med lite annat på morgonen innan jobbet. Ska göra rent till marsvinen, dom har ju fått ett "sommarhus" på balkongen, men vet inte om jag vill sätta ut dom hela dagen där ännu, det är inte tillräckligt varmt tycker jag. De ska ju ha minst 10 grader för att vara ute, men vädret har varit så ostabilt och jag jobbar sent idag så dom får nog stanna inne.

Ikväll ska jag till stallet med min bästis och kolla när hon lektionsrider, ska bli kul. Imorgon ska vi åka på hopptävlingar och kolla in gubbens kusins flickvän som ska tävla med sin häst. På Fredag ska lilltjejen på sin hästkurs och på Söndag ska hon rida. Det blir mycket hästar denna vecka : ) . Igår var vi iaf och köpte ridbyxor, ridstövlar och ridhjälm till henne. Hon blev en sån fin lite ridtjej i sin nya outfit.

Igår var vi även och kolla in grannens kattungar, hon föder upp Raggdoll, och herregud vad dom var söta, funderade på att tjyva med mig en innanför tröjan ; ) . Men det gjorde jag ju inte.

Nä, nu måste jag äta lite frukost innan jag ska sätta fart på allt här.

Ha en härlig dag... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0