Fredagssynda...

Nu har jag bestämt den tapet jag vill ha i vårt vardagsrum...

Blommönstrat i vitt med silverinslag.


Både igår och idag har jag städat och tvättat för fullt. Skönt att ha det gjort till helgen. Vi var på Crazy Night i vårt centrum igår och kollade på Måns Zelmerlöw som uppträdde, efteråt blev det att köa för signerad cd med lilltjejen. Ett  foto tog vi också på henne med Måns och t.om jag fick en kram ; )

Det är Constantine med Keanu Reeves på tv nu, f*n vad snygg han är : )

Ska nog ta och kolla i köksskåpet efter något att Fredagssynda med.
 
Ha en trevlig Fredagskväll...


Kommentarer
Postat av: vicke

den är fin, jag hoppas att du har njutit av solen i helgen nu

2009-05-31 @ 16:29:48
URL: http://blogg.aftonbladet.se/8783vickesblogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0