Typiskt 70-tal...

Noll inspration...

Tycker inte jag har något att blogga om, ska man blogga vill man ju ha något att skriva om. Jag menar hur kul är det att läsa om någon som städar, tvättar, diskar, hämtar och lämnar på skolan, lagar mat mm. Inte överdrivet, eller hur!

Hur som något måste jag ju skriva till er som läser min blogg ; )

Igår var jag med lilltjejen och hennes kompis och åkte skridskor, vi hade jättekul. Sen fikade vi med varm choklad och goda smörgåsar och avslutade med juice och muffins. Efter det hade vi energi att åka lite till...När vi kom hem och ätit middag så var både jag och lilltjejen rejält trötta och stupade i säng och läste saga. Ett bra och mysigt avslut på dagen.

På Söndag ska vi på kalas till min guddotter som fyller tolv (hon var ju liten alldeles nyss). Så idag efter jag hämtat lilltjejen på skolan ska vi gå och kolla på present till henne, sen är det simskola. Funderar på vad vi ska äta till middag, igår kollade jag på ett program jag bandat in, "Gordon Ramsay's Cookalong Live". I det avsnittet lagade han typiska 70-tals rätter, som räkcoctail, steak Diane och mandarin cheesecake. Gud vad inspirerad (och hungrig) man blev då.

Nu är det frukost dags...trevlig dag...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0