Kul grej...

Hittade den här "listan". Så fram med mobilen och skriv i den...

Har du pussat nummer 2?
Alenka- Kanske en puss på kinden vid födelsedag/bröllop.

Vad har du för relation med nummer 20?
Anne- Gammal bekant genom hemlösa katter..

När ska du träffa nummer 30?
Benke- Inga planer på det, kanske springer på honom på stan.

Är nummer 18 söt?
Anna.N- Jo visst är hon det.

Vad var ditt första intryck av nummer 13?
Ankie- Minns ej, det var typ 26 år sedan, en av min bästa vänner.


Gillar du nummer 14?
Anna Bola- Absolut.


Har du träffat nummer 3 den senaste månaden?
Anders på Berga- Nej.

När ska du träffa nummer 26 nästa gång?
Annica- Kontakt inom KFV (Katastrofhjälp för Fåglar och Vilt). Ska inte träffas vad jag vet.


Är du nära vän med nummer 23?
Annelie - Gammal kompis som jag varit väldigt nära vän med men tyvärr tappat kontakten sedan hon flyttade.


Har du gått på bio med nummer 4? 
Andreas- Pappa till en skolkompis till lilltjejen, nej vi har inte varit på bio.


Skulle du kunna gå ut med nummer 35?
Cecilia- Granne. Absolut, vi har jättekul ihop.

Vad pratar du och nummer 5 oftast om? 
Angela- Vi pluggade ihop, vi pratar om allt möjligt, barnen, jobb, vardagen mm.


Skulle du kunna ge nummer 9 en kram?
Anita- Min moster, självklart vill jag krama henne.


Vad har du och nummer 24 för relation?
Annelie- En kompis kompis, vi har ingen nära relation.


Vad skulle du vilja göra med nummer 25? 
Annica- Föredetta arbetskollega, en fika är aldrig fel.

Vad är det bästa med nummer 8?
Anita- Min moster igen. Hon är alltid på ett glatt humör.


Brukar du och nummer 16 träffas? 
Anna Bola igen- Nej inte så ofta.

Tyvärr kom den inte till så höga nummer, men kul ändå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0