Kalas på kalas...

Igår var vi och firade min guddotter som fyller 12 och idag ska vi på hundkalas!! Vår grannes hund fyller 4 och vi blir alltid bjudna på hans kalas. Altid trevligt med kalas : ) 

Jobbade kort dag idag. Jätteskön start på veckan. 

Imorgon ska jag kanske ta mig iväg och handla kutterspån till marsvinen, dags att bunkra upp igen. Ska även stanna till och kolla lite på ett par affärer på ridstövlar och hjälm till lilltjejen om hon nu ska börja rida. På Onsdag ska vi åka skridskor med en kollega till mig. Får väll se vem av oss som ramlar på rumpan först. Ska hämta mormor innan som ville åka med och se när lilltjejen åker.

Nu ska vi iväg till hundkalaset...bye bye...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0