Hela långa dagen...

Idag har jag jobbat hela långa dagen...

Ikväll är det Hammmerfall som gäller så det är mycket hår på globentorget ; ). Fniss fniss. Dagen börjar kännas lång, jag har suttit här sedan 11.30. Och kommer sitta kvar till tidigast 22.00, suck.

Nu är det bara en vecka kvar till påsklovet, ska bli skönt att vara ledig med lilltjejen och hitta på lite roliga saker, kanske går vi och badar någon dag, jag bokade en kryssning också, får se om vi ska åka eller inte. Sen får vi väll se vad vi hittar på för annat kul.

Jag måste åka och kolla på tapeter någon dag ockå så vi kan tapetsera om vårat vardagsrum någon gång, gäller att få ar*let ur någon gång ; ) . Men är inte riktigt säker på vad jag vill ha så det är så svårt, det finns ju så himla mycket att välja på.

Ha en trevlig kväll...

Kommentarer
Postat av: Petra

Hoppas att du hittade n tapet som ni gillade..

2009-03-31 @ 15:13:53
URL: http://inspirebypetra.blogg.se/
Postat av: Petra

Hoppas att du hittade n tapet som ni gillade..

2009-03-31 @ 15:14:05
URL: http://inspirebypetra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0