Lägga ner...??

Funderar på om jag ska lägga ner min blogg, känns inte som jag orkar uppdatera så ofta, har så mycket annat som är viktigare i mitt liv än att sitta framför datan, min dotter och sambo, djuren, familj och vänner, samt en massa annat. Får tänka över det lite till : )

Idag ska jag iaf bara jobba på eftermiddagen, skönt inför midsommar, skulle behöva handla lite till imorgon också men vet inte riktigt vad ännu. Måste kolla med gubben vad han har för ideer om mat till imorgon.

Funderar fortfarande på vad vi ska göra i sommar, har inga bestämda planer ännu Tänkte iaf åka ner till en av mina allra bästa vänner i Vingåker och hälsa på med lilltjejen. Hoppas vi får ihop en dag som alla kan. Vi har pratat om att åka tåg till Göteborg och "göra" Liseberg. Eller kanske Mallorca....vi får se...

Passar på att önska alla Er som läser min blogg en riktigt trevlig och förhoppningsvis solig midsommar.

  

Kommentarer
Postat av: vicke

jag hoppas att du har det bra i värmen

2009-06-30 @ 21:28:12
URL: http://blogg.aftonbladet.se/8783vickesblogg
Postat av: vicke

jag hoppas att du har det bra


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0