38 minuter kvar...

Sen får jag gå hem för dagen... : )

Imorgon har jag tagit ledigt för då ska lilltjejen ha avslutningskväll med uppvisning i skolan. Det vill man ju inte missa för allt smör i Småland.

Idag har jag varit och kollat på en större bur till marsvinen och kaninen, dom måste ju få lite mer space nu när dom blev tre : ). Jag hade ett glapp i jobbet mitt på dagen på tre timmar, så jag åkte till Kungens kurva, där hann jag med både Zoovaruhuset, Ikea och Toys'R'us. Suveränt att få sånt gjort utan att hela dagen går åt.

Snart ska jag hem till pappa och hämta lilltjejen som fick gå med morfar hem från skolan idag eftersom jag stänger och gubben jobbar sent på "Smaka på Stockholm". Ska försöka åka in till honom på Fredag efter jobbet och äta lite gott i någon av restaurangerna.

Ska ta och börja avsluta arbetsdagen nu, ska stänga om 26 minuter nu.

Ha en trevlig kväll...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0