Gå i ide till Maj...

Så var vi hemma igen...

Ska ta och ställa mig och göra makaronilåda nu, det har lilltjejen fått bestämma till middag idag. Hon var tydligen inte så förtjust i min korv/potatissoppa som jag gjorde igår. Korven var för stark men potatis var god, ja vad säger man...

Tog en runda med pappas hund vid lunch idag, fy vad blåsigt  och rått det är ute nu, när ska vinter komma egentligen? Fast jag borde inre klaga när det iaf är plusgrader, jag som verkligen avskyr när det är kallt, skulle helst gå i ide till Maj om det gick.

Skulle tvätta sängkläderna idag också, alltid är det något : ) . Städningen tar liksom aldrig slut, städar jag idag, så måste jag ju göra det igen sen iaf, tur att man gillar att städa och tvätta, eller gillar,  jag mår bra av att ha det rent och snyggt. Skulle ju aldrig kunna ha skitigt hemma, ibland kommer man hem till folk som inte ens ser att väggarna är helt dammiga upp mot taket då undrar man om dom är blinda eller ;  )

Ska väll ta och sätta fart med den där makaronilådan nu...trevlig kväll...

Kommentarer
Postat av: Vicke

ja, det här vädret är inte mycke att hurra över, smakade maten bra?

2009-01-14 @ 07:17:10
URL: http://vickebloggarigen.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0