P-floyd...

Så sitter man på jobbet då en Lördag eftermiddag...

Idag har vi sålt slut helt och hållet, inte en biljett kvar. Så det lär bli livat på matchen.

Igår var jag och lilltjejen på shoppingrunda, vi bunkrade upp med strumpor och leggings åt henne. Vi handlade även lite scrapbooking grejer åt henne eftersom grannen håller på att lära henne lite sånt. Och hon skulle dit idag när jag jobbar och göra ett födelsedags kort till kalaset hon ska på imorgon. Vi var även på biblioteket och böt böcker, igen. Känns som vi är där en gång i vecka och byter böcker, vi tycker om att läsa : )

På kvällen var gubben iväg på P-Floyd konsert så jag och lilltjejen hade bokat myskväll med Let's Dance och god mat samt GODIS! Vi kollade även på film och hade tjejekväll, bara hon och jag. Hur mysigt som helst!

Slutar nog jobba runt 16.30. Då ska jag hem till min lilla familj och äta middag, gubben skulle göra någon tacosgratäng idag tydligen. Mumsigt värre. jag tänkte stanna till på Godissvampen och handla hem lite Lördagsgodis till oss också. Det måste man väll ha!

Hoppas ni får en trevlig Lördag...  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0