Ombytta roller...

Jippie...

Nu i veckan som kommer  blir det nya avsnitt av  "Design: Simon & Tomas" och "Det Okända". De andra serierna kommer väll också snart hoppas jag. Men jag har sett "Desperate Housewives", "Ghostwhisperer" och "Two and a half men" på annat sätt redan (så att säga!).

Idag jobbade jag ju igen, det var inte i närheten så mycket folk som igår, men det har ju sin förklaring. Men vi jobbade på iaf : ) . Var och handlade lite frukt och grönsaker efter jobbet och sen hem till dukat bord, idag hade gubben lagat fläskfile med ris och sås, mumsfillibabba!!

Efter middagen så duschade gubben lilltjejen och läste saga för henne medans jag diskade och skurade under badkaret samt gjorde rent avloppet (ombytta roller!!) Hahahah....Hon var på kalas idag och hade haft hur kul som helst. Tur att hon haft något roligt i helgen då en annan jobbat både Lördag och Söndag. 

I veckan tänkte jag ta katterna till veterinären för vaccinering, jag har ringt runt och jämfört priser och det skillde faktiskt så mycket som 80:- /katt. Och katterna hos pappa ska ju också vaccineras så det blir ju lite skillnad när man har många katter . Men det var faktiskt bara en av de jag ringde som erbjöd mängrabatt när man hade minst tre katter, borde ju alla ha tycker jag, men det var ju min åsikt ; ) 

Ska väll ta och göra mig klar för sängen nu, vi ska ju upp vid 6.30 imorgon...sovgott...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0