Det vågar jag inte säga...

Fy bubblan säger jag...

Förkyld så in i h*lvete, satt och nös och snora på jobbet, men men, ska jobba imorgon också så hoppas jag är lite piggare då ( yeah right! ). Det var skönt att komma hem till värmen iaf, åt lite tacos som jag hade lagat på dagen till gubben och lilltjejen och kollade slutet på "Let's Dance", tycker nog att Elisabeth eller Kitty borde åkt ut ikväll faktiskt. Men det vågar jag inte säga till lilltjejen, hon hejjar helhjärtat på Kitty : )

Ska ta och palla mig in i duschen innan jag går och lägger mig, måste upp vid 09.00 imorgon, gubben har ju också blivit förkyld så jag ska köra lilltjejen till mormor i stan innan jobbet, hon ville vara där om pappa nu skulle vara sjuk imorgon och inte orka göra något kul med henne, och mormor ville ju mer än gärna att hon skulle komma dit! Så hon har packat ner lite saker som hon ska ha med sig dit imorgon, sitt smink och sin äkta prinsesstiara som mormor köpte till henne i veckan.

Igår på simskolan fick dom utlåtelse till vilken grupp dom bör gå i efter att denna kurs är slut, nu går hon i grupp 3 där målet  är att kunna simma 50 meter bröstsim och 25 meter ryggsim samt att dom ska ha vattenlivrädding, kasta livboj, förlängda armen, klädsim och simma med flytväst. . Sen fanns det ingen kurs efter det utom för vuxna för dom anses färdigutbildade då. Men man vill ju liksom att dom ska vidarutvecklas och öka konditionen mm. Så då var det simklubben som var allternativet vilket inte kändes  så lockande. Men nu ska dom tydligen starta en ny "Medleykurs", där lär dom sig de 4 simsätten: bröstsim, ryggsim, fjärilssim, frisim ( crawl). Till den gruppen blev lilltjejen uppgraderad, gissa om hon blev glad, och jag med så klart! (och stolt mamma!!)

Usch, nu måste jag in i duschen om jag ska få sova nångång...sovgott...

Kitty och Anders dansar quickstep. Foto: David Bicho/TV4

Kommentarer
Postat av: Vicke

hur mår du idag? Jag hoppas att det är bättre

2009-01-18 @ 09:28:32
URL: http://vickebloggarigen.blogspot.com/
Postat av: Emma

Ledsen om jag var lite off igår men ingen bra dag :) Idag känns allt bättre :)



Kram

2009-01-18 @ 09:34:47
URL: http://babesontour.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej!



Kan du länka oss så länkar vi dej:)



http://guysontour.blogg.se



// Heikki och Matte

2009-01-19 @ 07:29:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0