Ond cirkel...

Idag ska jag åka och kolla på garderobssystem, jag håller ju på att planera för hur vi ska göra om lilltjejens rum och hon behöver bra förvaring till alla sina saker. Skulle även behöva kolla på tapeter. Vi ska ju ha nya tapeter till vardagsrummet också. Inredning är som en ond cirkel (fast en underbar sådan), det tar liksom aldrig slut. Börjar man med köket sen vardagsrummet och efter det sovrummena, kanske badrummet också. Sen vill man helt plötsligt göra om i köket igen, för då har det dykt upp något nytt snyggt i inredninsväg, hahaha, så där kan man hålla på resten av livet.

Nu är iaf simskolan bokad och betald, kursen lilltjejen och hennes kompis ska gå är egentligen från 8 år men då de ligger så långt fram i utvecklingen så blev dom godkända iaf. Ska bli kul att se hur det går.

Igår var vi på ICA Maxi, vi behövde fylla på skåpen lite och kolla efter en present tills lilltjejen ska på kalas på Söndag. Dom hade redan börjat skylta med vårsaker, ser lite skumt ut när man kommer in i butiken från snövädret som var igår. Men nu förtiden är det ju så, man får köpa vinteroveraller i Augusti och sommarkläder i Februari, så minns inte jag att det var förut, det har blivit tidigare och tidigare för varje år tycker jag. När lilltjejen var liten var det jättesvårt att handla kläder som overall tex. För i Augusti visste inte jag riktigt vilken storlek hon skulle behöva ha på overallen i Januari. Nu förtiden växer hon ju inte lika fort så då är det lättare att planera.

Tror jag ska ta och äta lite frukost nu och sen göra rent till marsvinen. 


funny pictures of cats with captions

Kommentarer
Postat av: Vicke

vad bra att det löste sig med simskolan, det går säkert bra för henne

2009-01-20 @ 08:48:05
URL: http://vickebloggarigen.blogspot.com/
Postat av: Vicke

jag hoppas att du får en fin dag nu

2009-01-21 @ 08:13:58
URL: http://vickebloggarigen.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0