Stackars oss...

Jaha, då var det dags att bli förkyld nu igen...

Vi hade jättetrevligt på IKEA igår, jag köpte en stor vacker bordslampa till vardagsrummet, med dimmer, samt nya gardiner. Skulle velat ha tag på nya soffkuddar också, men hittade inga som passade i färg. Så det får bli en annan gång. Ska nog gå ner och kolla lite på Hemtex tror jag, behöver nya handdukar också. Köpte 6 stycken på IKEA igår, men det blev inte rätt färg tyckte jag. Vi ska tillbaka till IKEA nästa vecka igen för mamma skulle köpa en anslagstavla som inte fanns i lager just nu, stackars oss ; )
 
Ska ta och äta lite lunch nu och sen hämta lilltjejen, sen ska vi till biblioteket och byta böcker vi lånat till nya, kanske förbi Hemtex då, samt H&M och kolla efter ett par byxor till lilltjejen. Vi ska också förbi min kompis som har beställt två kalendrar från katthemmet av mig och lämna dom. Efter det är det simskola, första gången sen innan juluppehållet, men vi har ju varit nere och badat själva, lilltjejen är grymt duktig, nu dyker hon från kanten också. Vi tänkte komma ner nån halvtimme innan det börjar så kan hon simma lite själv.

Imorgon kväll ska jag jobba, trist på en Fredagskväll, men men, jag har iaf ett roligt jobb och det gör mycket.


Kommentarer
Postat av: Vicke

hur gammal är lilltjejen, det är bra att hon lär sig simma

2009-01-15 @ 19:08:21
URL: http://vickebloggarigen.blogspot.com/
Postat av: Vicke

Jag önskar dig en trevlig helg nu

2009-01-16 @ 13:59:26
URL: http://vickebloggarigen.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0