Skilsmässa...

Äntligen kan jag ta ut skilsmässa...från min gamla vinterjacka...!!!

Har haft psykbryt på min jacka varje dag. Dragkedjan är Cp på den, den glider liksom upp, den fäster inte där nere, och då försöker jag knäppa den nedersta knapparna och så ploppar dom upp så fort man rör sig, snacka om att man såg fram emot varje gång man var tvungen att sätta på sig denna retsamma varelse, det måste ha varit ett elakt troll eller något som levde i den där jackan för ett dött ting kan väll inte reta gallfeber på en, eller ...??!!

Idag var det iaf kärlek när jag så äntligen hittade en jacka som jag ville ha, och den kommer att känna sig älskad varje gång jag sätter på den (haha).

Siter här med min stora kopp the och bara är, ska väll ta och göra säng här snart. Imorgon ska vi hitta på något kul innan jullovet tar slut. 

Sov sött...

  

Kommentarer
Postat av: Vicke

då hoppas jag att den nya håller länge

2009-01-08 @ 08:04:36
URL: http://vickebloggarigen.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0