Lite fånigt...

Back in business...

Det var tungt att jobba i helgen när man var genomförkyld så igår när jag var ledig var jag helt däckad, jag låg i sängen hela dagen och snörvlade och nös. Inget vidare, men det verkar som det hjälpte för jag mår mycket bättre idag. Medans lilltjejen gjorde sig klar för skolan var jag inne och bokade plats på simskolan till henne, dom släppte dom nya kurserna i morse kl. 07.00 så det gällde att hinna få en plats till henne, den kursen hon ska gå på fanns bara en gång i veckan. Sen körde jag henne till skolan, efter det åkte jag ner till centrum och handla, jag var den enda kunden där, till att börja med iaf. Känns lite fånigt att gå där inne och handla när det är helt tomt. Men det är ju inga köer iaf : )

Nu har jag satt på en tvättmaskin med sängkläder och ska ta och göra rent till marsvinen, sen ska jag dammsuga och skura också. Måste kanske äta någon frukost först, har ingen direkt aptit så här tidigt på morgnarna.

Hoppas ni får en bra start på veckan...

Kommentarer
Postat av: Vicke

vad bra, då kan du fortsätta städa hos mig nu

2009-01-19 @ 16:03:55
URL: http://vickebloggarigen.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0