Kollade in den nerifrån...

Jullovets sista dag spenderade vi på Andys lekland i Sickla, shit vad kul ungarna hade...

Lilltjejen hade en kompis med dit och det blev 2,5 timmars fullt ös. Dom hade rutschbanor som stupade rakt ner 4 meter (nej, jag överdriver inte), och den tyckte ungarna att jag skulle åka med dom i för dom vågade inte själva, kollade in den nerifrån, såg ju inte så farligt ut, sagt och gjort så klättrade jag upp dit då, kollade in den uppifrån (!). Woohhooo, glöm det, never in my f*cking life...!! Det var ju skithögt, jag fega ur totalt...hahahaha. Efter mycket om och men åkte jag i en likadan ruschbana som bara (!) stupade 2,5 meter, fy f*n säger jag...

I Onsdags var vi på Husdjursmässan i Kista, det var kalasbra. Jättemycket för barnen att göra, klappa djur som getter, får, kaniner, katter, hundar, illrar, ormar, hästar, råttor mm.  Det fanns hoppborg, ponnyridning, ansiktsmålning, kaninhoppning, sockervadd och popcornmaskiner samt en massa mer. Bl.a var det katthem jag stöder där, Solgläntans katthem. Vi kärade ner oss i en Birmakattunge och en Bengalkatt. Lilltjejen fick en ansiktsmålning som en kanin och en jättestor ballong som ser ut som en sjöjungfru.

Idag efter skolan ska vi ner till simhallen och bada, men känner mig väldigt trött idag. Ikväll måste vi i säng tidigt!

Ha en kanon dag...


Bengalkatt.


 

Kommentarer
Postat av: Vicke

Ni har hunnit med en hel del kul för barnen ser jag

2009-01-09 @ 07:28:49
URL: http://vickebloggarigen.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0