Höll f*n på att bli tokig...

Ikväll jobbar jag DIF-Linköping HC...

Idag har jag hunnit med jättemycket, efter att jag lämnat lilltjejen imorse var jag  till pappa och tog ut hunden eftersom han är sjuk, pappa alltså, inte hunden. Sen var jag ner och handla och åkte hem och lagade middagen till ikväll. Det blev korv- och potatissoppa . Sen hämtade jag lilltjejen och vi åkte och handlade lite till, jag behövde mer potatis till soppan och så hade jag glömt att handla frallor till . Hem och lagade klart soppan, gjorde rent till marsvinen och tog en dusch.
Sen åkte vi till morfar igen och tog ut hunden, lilltjejen stannade kvar där tills gubben hämtar henne och jag åkte till jobbet. Så nu sitter jag här...

Inatt kunde jag knappt sova pga den där j*vla blåsten, höll f*n på att bli tokig, slutade med att jag låg och kollade direktsändningen av Golden Globe galan på kanal 9. Så det blev ju inte överdrivet med sömn inte : (

Gud vad jag är godissugen alltså, skulle inte sitta helt fel med en snickers...mmmmm...

Igår gick det inte att logga in förresten, det är helt kört när man ska blogga sent på kvällarna ibland har jag märkt. men nu funkar det ju bra : )


Ha en skön kväll nu...


Kommentarer
Postat av: Vicke

du hade fullt upp hela dagen ser jag, hoppas att soppan smakade bra

2009-01-13 @ 08:17:15
URL: http://vickebloggarigen.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0