"Fina ord..."

F*rbannade j*vla is...

Fy sjutton för is och slask, tack vare gårdagens snöregn och nattens minusgrader fick jag ett h*lvete med att skrapa bilrutorna imorse, det var som att hugga i sten, helt hopplöst, fick fram titthål i framsidorutorna efter många "fina ord" och framrutan efter att bilen fått stå med motorn på ett tag (tomgång högst en minut funkar inte sådana här dagar). Till slut kunde jag köra lilltjejen till skolan iaf, tur att vi var ute i riktigt god tid idag, vi kom iaf inte till skolan mer än 10 minuter innan hon började.

Idag ska vi till IKEA igen (oj så trist..... Not!!). Min mamma skulle ju ha ett par saker förra veckan som inte fanns inne då, men nu finns dom i lager så då åker vi en vända till. Först nu ska jag ta och äta lite frukost och sen göra rent till små marsvinen. Har lite tvätt att ta hand om från igår också, alltid är det något. Tänkte hinna förbi pappa kanske innan jag ska hämta lilltjejen och ta ut hunden på en promenad. Får se vad jag hinner med.

Ska väll ta och sätta fart då...ha en kalasdag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0