J*vla kärring bakom ratten...

Ha ha ha, skulle hämta mina grannar i stan som varit på firmafest, i huvet har jag inga problem med att hitta i stan, jag tänker hur man går nämligen, men i verkligheten när man ska köra bil så har dom ju en massa enkelriktat, förbjudna vänstersvängar och en annan massa skit överallt, så det slutade med att jag stod vid St, Eriksplan och väntade på grönt i bussfilen. Och det fattade jag bara pga att rödljuset inta var rött utan ett stort  S istället. J*vla kärringar bakom ratten!! Ha ha ha...

Ikväll har jag jobbat på AIK - Modo IK matchen, jisses vad folk det var, dom senaste 4-5 matcherna har det börjat bli mycket mer folk än annars.

I veckan har jag städat undan julen också, bara julgranen kvar och utebelysningen, den sistnämda brukar få sitta kvar lite längre. Det är lite mysigt när det är så mörkt ute.

Tänkte kolla lite på Let's Dance som jag spelade in eftersom jag jobbade ikväll, jag och lilltjejen brukar följa den varje säsong, i år har jag ingen direkt favorit efter deltagarlistan, får väll se efter dagens avsnitt om någon utmärker sig. Ska bli kul att se Magnus Samuelsson (världens starkast man) iaf, om han är någon dansant karl!

Har inte bestämt något speciellt inför helgen, ska kolla upp det där med bowling ju, måste göra det på en gång innan jag glömmer. 

Ha en trevlig helg!


Hit skulle jag iaf...

Kommentarer
Postat av: Vicke

Bowling är roligt, jag hoppas att du får en slapp o skön dag nu

2009-01-10 @ 07:26:29
URL: http://vickebloggarigen.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0