Disney On Ice...

Trött trött trött...

Usch vad seg man är då, man vänder ju alltid på dygnet när man är ledig, eller "man", jag gör det iaf . Väntar på att gubben ska komma hem från jobbet så ska jag åka ner till zoo och handla hö och pellets till marsvinen. Ska försöka masa mig in i duschen och göra mig klar nu.

Nyår var trevligt iaf, vi hade nyårsmiddag hemma, med hattar och tutor och tända ljus, sen spelade vi spel och hade mysigt. Vid 23.00 gick vi ner och umgicks med grannarna runt brasan och sköt raketer och hade trevligt som vanligt. Vi har verkligen världens bästa grannar, vi har jättebra sammanhållning i huset och umgås, vi har grillkvällar och annat trevligt. Imorgon kväll ska vi ner till ett par grannar på spelkväll och äta lite gott ihop, trevligt värre. Men innan på dagen ska vi först möta min bror och hans dotter, dom ska bjuda oss på restaurang och sen ska vi gå på Disney On Ice, vi får alltid biljetter dit i julklapp av mamma och hennes man. Lilltjejen har längtat jättemycket efter det.

Ska väll ta och duscha nu då...ha en trevlig dag... 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0