Bromsspår...

Tänkte uppdatera lie med bilder nu när jag fått min nya kamera i julklapp.




Sen fick jag ännu mer fina julklappar, jag samlar på OBH Nordicas Chilli serie, så gubben hade köpt brödrosten i julklapp och en ny Wasser Maxx i samma läckra färg. Vattenkokaren fick jag förra julen.
 


Nyår ska väll innehålla raketer...?? Värsta sköldpaddan som skulle rulla...
(Lägg märke till bromsspåren...haha.) 

 

Slutligen en suddig Ariel som hälsar på lilltjejen.

 

Hej hopp pillesno.. he he...


Kommentarer
Postat av: Mikela

Åhh vad läckert! Jag har hårfönen, inte OBH Nordicas men den ser exakt likadan ut:)

Den där wasserMaxen var ju skithäftig!

2009-01-06 @ 00:12:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0