Undrar vad det blir..??

Solen skiner.. : )

Sitter på jobbet och tittar ut på solen som skiner över torget, ser skönt ut men är säkert svinkallt, på min långlunch idag ska jag åka till Farsta och kolla om det går att få tag på en ny overall till lilltjejen, igår när jag hämtade henne på skolan så hade hennes dragkedja på overallen gått sönder. Var tvungen att påpeka till hennes fröken imorse att jag tyckte dom kunde ringt så hade jag på ett eller annat sätt fixat så hon fick en annan jacka till skolan och inte behövt gå och frysa hela dagen. Att bara stänga med kardborrelåset funkar ju inte så bra. Den åker ju upp hela tiden. Så jag hoppas att jag lyckas hitta en overall idag. Nu fick hon ju ta sina överdragsbyxor och jacka. men dom byxorna är inget bra för dom glider upp över stöveln och så blir det kallt på benen istället.

Jobbar ikväll också, det blir nog till 20.00 ungefär. Sen får jag skynda hem till Let's Dance. Gubben och lilltjejen skulle laga någon god middag så jag får äta när jag kommer hem. Undrar vad det blir.. ??

Nu kommer det kunder, ha en bra dag...

Kommentarer
Postat av: vicke

fick du tag i en overall? Jag hoppas att du får en trevlig helg nu

2009-02-21 @ 08:36:25
URL: http://vickebloggarigen.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0