Perfekt timing...

I Lördags morse var det två veckor sen jag "sträckte" axeln/ryggen och jag har fortfarande ont som f*n. Gubben tror att jag har fått en muskelbrisning, vem vet...

Om en stund ska vi göra oss iordning och åka till ICA Maxi, jag väntar bara på att tvättmaskinen ska bli klar. Dom ringde från lilltjejens skola imorse och meddela att hon skulle ha pulka med sig imorgon då hon ska vara på fritids, snacka om att snön kom i perfekt timing till sportlovet. Dom skulle tydligen gå till någon pulkabacke med barnen imorgon, kanon!
Vi lämnade pulkan hos morfar igår så vi får hämta den, vi var ju där igår och lilltjejen och morfar åkte pulka i skogen bakom hans hus. Han är världens bästa morfar som alltid tar sig tid för henne, han leker, pysslar, lär henne om trädgården och naturen, löser korsord, läser sagor, ja, han gör allt. Helt underbart att ha en sådan morfar som alltid ställer upp. Min mamma (mormor) är likadan, hon ställer också alltid upp och gör en massa kul med henne. Morfar har bara förmånen av att bo så mycket närmre.

Igår körde jag och lilltjejen gubben och hans kusin till Globen, dom skulle kolla på AC/DC, det var tydligen en grymt bra konsert, jag hade dessutom fixat biljetter åt dom så dom satt närmast scen, så dom hade haft "kontakt" med Angus Young och grabbarna under hela konserten, gissa om dom var nöjda efteråt : )

Nu är min tvätt klar, ha en bra dag...


Kommentarer
Postat av: vicke

ja, idag var barnen glada över att det var så mycke snö

2009-02-23 @ 17:40:10
URL: http://vickebloggarigen.blogspot.com/
Postat av: vicke

jag hoppas att det är bra med dig

2009-02-26 @ 08:37:40
URL: http://vickebloggarigen.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0