Inte fake...

Appropå P, vi pratade just om det igår kväll, det här om att skriva privata saker på bloggen. Jag använder ju inte mitt namn, inte någon annans heller. Inga privata bilder (om jag inte fått tillåtelse). Jag anser att man inte ska skriva om andra under deras namn för alla vill inte "lämnas ut" på nätet, bla. jag själv. En del är väldigt privata i sin blogg, och det får dom gärna vara så länge det passar dom, men jag vill inte vara det. Däremot är det jag skriver privat och inte fake.

Det är lugnt på jobbet idag, slutar om ca.2,5 timme. Men min kollega som ska stänga med mig har inte kommit, undrar var hon är? Skulle börjat kl.15.30. Typ 20 minuter sen. Hoppas hon kommer snart.

Jag tänkte åka förbi kyrkogården till min mormor, farmor samt gubbens pappa på hemvägen och sätta ljus så det lyser hos dom under Alla hjärtans dag. Min mamma har lite svårare än jag att ta sig till kyrkogården så hon blir så glad när jag åker till mormor och det gör jag så gärna.

Hittade förresten två saker till lilltjejen till imorgon. Ett par silverörhängen med hjärtan i hängmodell samt en prinsess pysselbok. Nu är det bara gubben kvar...

  

Kommentarer
Postat av: vicke

Jag tittar in och lämnar en kram på denna dag då alla hjärtan sprids och passar på att önska dig en trevlig helg.

2009-02-14 @ 07:54:21
URL: http://vickebloggarigen.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0