Tji fick alla svartförsäljare...

Ett kort inlägg får det bli.

Har jobbat 08.30-18.30 idag, lite småtrött är jag allt. Imorgon ska jag jobba 08.30-20.30. Lär ju vara trött då med. VM-kvalet mellan Sverige - Danmark sålde slut på 9 minuter idag, tji fick alla svartförsäljare ; ) 

Har precis dammsugit och duschat, ska ta och äta min middag och kolla lite TV innan det är dags att sova igen. Hoppas jag får sova ordentligt inatt, jag sträckte ju nån muskel i axeln/skuldran i Lördags morse och har haft apont sen dess, särskilt då jag ska ligga ner, och har liksom inte riktigt fått grepp om det där att sova stående. Så det är lite problem att sova, sen kom lilltjejen in inatt och väckte mig och var ledsen och hade ont i sin fotvrist, det var den sömnen det...

Nä, nu är jag hungrig...bye bye...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0