Beroendeframkallande...

Fredag den 13:e, kanske man skulle stanna inne och gömma sig under täcket en sådan här dag..??
Men jag jobbar 8.30-18.30 så det är bara att försöka hålla sig undan från alla "faror".

Igår kväll prata jag med min bästis P i ca. en timme, vi har alltid hur mycket som helst att prata om, när vi säger att vi måste sluta och lägga på så blir det alltid att vi kommer på något mer att prata om.
Typ :
 P:Jag måste lägga på nu, ska sova
Jag: jag med, men du, förresten hur var det med det där..??
P: Just det, vi skulle...
Och så kan vi hålla på ett tag som sagt : )

Förresten. Måste önska P att det blir trevligt på Alla hjärtans dag imorgon ; )

Vi har ju en hel del historia tillsammans eftersom vi kännt varandra i snart 31 år, hon började i min klass i tvåan, sen har vi varit bästisar sen dess. Och när man vuxit upp tillsammans så har man ju verkligen lärt känna varandra. Vi har haft hur mycket kul ihop som helst, allt från barnbus, tonårsbus till vuxenbus ; ) .Men vi är lite dåliga på att hinna ses i allt vardagsbestyr med jobb och barn, men vi vet var vi har varandra! 

Ikväll är det Let's dance igen, har läst i tidningarna att George Scott kan bli diskad om han väljer att gå på Ingos begravning. (Vilket jag fullkomligt respekterar, en väns begravning kan man bara gå på en gång) Men spelar det så stor roll egentligen, han har ju haft det jättetufft att hänga med i dansen, så om han nu blir diskad så kan dom väll göra som när Magdalena Graf inte kunde fortsätta. Hoppa över utröstningen, och ta med poängen till nästa veckas program. Det är ju faktiskt bara TV.

Ska bli så skönt att få sova i morgon bitti, har ju jobbat aplånga pass hela veckan och börjar som sagt känna mig lite mör i kroppen nu. Ska ta och gå ut på lunchen och köpa något till min familj till Alla hjärtans dag. Tänkte kolla efter ett par örhängen till lilltjejen tror jag och till gubben ingen aning. Kan ju inte skriva ner det här iaf om han tjuvkikar på min blogg ; ) .Får kolla runt lite och se vad jag kan hitta. Vi prata om att äta lite gott och ha en familjemyskväll iaf. Lilltjejen önskade att vi skulle göra något tillsammans, får fundera lite på det med. 

Lär ju bli "tvungen" att köpa baklava på ICA också, en kille jag jobbar med hade köpt det där igår och bjöd oss på och det var så sjukt j*vla gott, beroende framkallande faktiskt. Så det lär jag ju bli illa tvungen att handla.

Ska ta och göra lite nytta innan lunch nu...ha en trevlig dag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0