Sååå sugen...

Hur kommer det sig att det går så f'rbannat snabbt att bli Måndag igen, det var ju Fredag alldeles nyss.

Har precis duschat och satt på en maskin med tvätt, dammsugit har jag också hunnit med. Gubben gjorde kassler och gnocchi till middag idag. Mumsigt värre. Medans han lagade middagen gjorde jag rent till marsvinen. Efter middagen duschade lilltjejen och gubben läste saga för henne. Tror jag ska spana lite på resehemsidorna, är sååå sugen på att resa, skulle vilja åka till Grekland, det var jättelänge sen vi var där. Eller kanske Spanien, skulle vilja till spanska fastlandet. Bara det är sol och varmt och bra shopping så är jag nöjd ; )

Imorgon jobbar jag först på förmiddagen, sen ska jag jobba kvällen också så det blr långdag imorgon. Men sen är jag ledig två dagar. 

Måste gå och prata med Emma också, har en tjänst att be henne om då hon ska till Bulgarien i vår. Hoppas hoppas hon ställer upp (snälla!!)

Ha en fortsatt trevlig kväll...   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0