20 långtradare med AC/DC's grejer ...

Nu är vi hemma igen. Har jobbat på dagen idag och sen varit hos pappa och tagit ut hunden innan jag hämtade lilltjejen och hennes kompis på skolan. Hon skulle med hem till oss och leka idag och äta här. Så jag ska på lilltjejens önskan göra tacosgratäng, ska väll börja med maten om så där en kvart. 

Har planerat att ta in min utebelysning men det är så förbaskat kallt hela tiden så jag har ingen lust att stå ute i kylan och pyssla med det, så det får vänta. 

Imorgon kommer ca.20 långtradare till jobbet med AC/DC's grejer, sjukt mycket grejer dom måste ha med sig ; )

Nä, ska ta och börja med maten nu, ha en fortsatt trevlig kväll...


Undra om hon följer med till Stockholm..??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0