Svinigt kallt...

Jag var just ute och handlade lite mat eftersom jag sitter på jobbet, fy bubblan vad kallt det var, svinigt kallt.

Lilltjejen har varit hemma från skolan idag eftersom hon var jätte rosslig i halsen och hostade. Så hon fick vara hos morfar när jag åkte och jobbade. Så jäkla skönt att ha en pappa man alltid kan lita på : )

Nu när jag var ute och handlade så passade jag på att springa in på Kicks och handla dag- och nattcreme, det var nästan akut, kanske det jag hade kvar hemma hade räckt en eller två dagar till. Men jag måste hålla lite hårdare i plånboken känner jag, jag har varit alldeles tokig med all rea som pågår nu, det är ju liksom halva reapriset på en massa saker, helt galet. Vem kan motstå det. Det roliga är ju att det är ju bara till lilltjejen jag handlar, inte en pryl till mig själv, eller jo, jag handlade två par kalsonger till gubben förresten ; )

Idag har jag anmält mig till höstens kurs i spanska tillsammans med en kompis jag pluggade resesäljarutbildningen med. Jag har läst spanska för flera år sedan och det var skitroligt, det gick rätt bra också, fick faktiskt MVG. Så det ska bli jätteroligt.

Ops, nu kom höjdarcheferna, jänkare. Bäst att jobba ; )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0