Shit shit shit...

Nu blev jag sådär sämst på att blogga igen : )

Sista veckorna har jag f*n inte gjort annat än jobba jobba jobba....Och har jag varit ledig så har jag varit busy busy ändå : )
Som i Tisdags, då var jag ledig men hade lovat mamma att åka till Ikea (stackars mig...Not!!). Så då gick ju hela dagen där iaf. Och på kvällarna har det blivit hundpromenad för min (stackars...Not!!) granne som är i Dubai så jag hjälper till att passa hunden. Hon hade bara 42 grader varmt där igår..illa illa...

En kollega på jobbet åkte till Mexico i Fredags(!). Vi får nog sätta henne i karantän när hon kommer tillbaka. Hon hann åka innan det här med svinepedemin bröt ut och till på köpet läste jag i tidningen i Lördags att det varit jordskalv i Mexico, jag undrar hur mycket hemlängtan hon har..??

Har precis gjort räkningarna, alltid lika upphetsande och tillfredställande : )

Prata med en av mina bästisar idag, hon har precis börjat dejta en ny kille, då börjar man ju tänka på när man själv var "nykär". Gubben och jag har ju 20 års-jubileum på Måndag. Inte illa pinkat, eller hur!! Då kan man ju tro att vi är lastgamla men så är inte fallet, vi är "bara" 38. Men enligt lilltjejen är vi tydligen JÄTTEGAMLA!!! Hahahhahha... Önskar "P" en trevlig Valborg!!!

Nu är det kanske dags att göra säng, passar på att önska alla en trevlig Valborg ifall det inte blir något bloggande innan dess.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0