Sakta men säkert...

Idag är jag glad ; ) Sitter på jobbet och ser ut på vårsolen som skiner för fullt. Fan vad nice det är varje år när våren kommer!

Snart är det helg också, sakta med säkert går vi mot Fredag, igen : ). Imorgon har vi hästkursen, sen efter det ska vi hem och duscha av oss lukten och göra mysfredag. Min kära granne fyller år imorgon också så vi ska väll kanske gå och gratta henne också. Gud vad jag älskar Fredagar, spelar ingen roll om man varit ledig hela veckan, Fredag är alltid Fredag...

Har börjat fundera på sommaren och semester, men vi har inte planerat något ännu, skulle ju bra gärna vilja åka utomlands men det blir det nog inte. Jag skulle vilja åka en helg till Göteborg, det var länge sen jag var där, skulle vara roligt att ta med lilltjejen till Liseberg. Har funderat på att åka till min kompis i Vagnhärad och hälsa på om vi hittar en dag som passar, har ju inte varit där ännu sen hon flyttade så det är verkligen dags!

Nu måste jag jobba lite.

Ha en skön dag i solen...  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0