Flörta med gubben...

Idag var det näst sista gången på simskolan för lilltjejen...
 
Håller på att planera inför helgen lite sånt jag vill hinna med, städning mm. På Lördag ska lilltjejen på kalas och jag ska passa pappas hund för han har möte på dagen och ska på födelsedagsbjudning på eftermiddagen. Vill försöka hinna putsa fönstrena i vardagsrummet och sovrummet också, om vädret tillåter.

Har kollat lite på tågpriser, funderar på om vi ska åka till Göteborg och Liseberg i sommar. Pappa fyller jämt i sommar också så det ska planeras lite inför det med.

Imorgon har vi hästkursen, sen hoppas jag att det är väder för att grilla när vi kommer hem, annars får jag väll flörta med gubben om han kan laga någon god middag ändå : ) 

Bye bye...


Kommentarer
Postat av: Anonym

Kom hit till mig o hälsa på någon dag hjärtat!!! Det tar 2, 5 timmar o köra från Tyreö! Eller så tar ni tåget som kostar runt 150 o jag hämtar er från stationen! Det tar bara över timman! Mega Kram Marre!!!

2009-04-17 @ 22:26:57
Postat av: daysofmylife

Absolut, vi får planera in en dag som passar!! Kram i massor!!

2009-04-19 @ 01:32:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0