Bruce Willis...

Jag har ju en liten crush på Bruce Willis...inget hemligt där inte : )

Jag vann just en auktion på Tradera, DVD'n "Die Hard" (den första). Jag samlar på alla filmer med Brucan, Nu har jag 27 stycken plus hela säsongerna av "Par i brott". Så när jag nu får denna blir det 28 stycken, men det är många kvar ännu. En del är jättesvåra att få tag på som utgått ur svenska sortimentet. Tänker inte tala om vilka så ni också börjar jaga dom så det blir ännu svårare att få tag på dom : ) 

Idag var jag ledig så jag passade på att åka och fixa kutterspån till marsvinen, fick med mig hela 6 balar hem, så nu klarar jag mig ett bra tag! Men imorgon ska jag jobba och resten av veckan och nästa vecka också. Nej, jag är ledig Tisdag faktiskt, men då har jag lovat mamma att åka till Ikea så det blir full rulle ändå. Är så apsugen på att pyssla till det lite somrigt ute på balkongen, men det är fortfarande rätt kallt på kvällarna så får nog vänta lite med blommorna. Jag och gubben pratade om att kanske köpa en stor studsmatta till lilltjejen, nu har ju inte vi tomt att ställa den på men snälla morfar har sagt att vi får ha den på hans tomt. Vi är ju ändå där så ofta så det passar ju kalasbra! Får väll se om vi gör det då.

Jag har precis satt en toning i håret och sitter nu med efterbehandlingen kvar, så måste kanske ta och gå och duscha och skölja ur den nu, den skulle sitta typ 10 minuter, det var väll 45 minuter sen...ops...

Sov sött...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0