Veckans händelse...

nu är det dags, veckans stora dag...desperate housewives premiären... ; )))) den har jag väntat läääänge på nu...

annars idag har det inte hänt så mycket, jag har varit trött så in i h-lvete, kan inte fatta, kroniskt trött tyckas jag vara jämt, men idag var det helt sjukt, jag kunde somna stående, så fort jag försökte kolla sånt jag bandat så somnade jag direkt, helt absurt, så för säkerhets skull har jag satt desperate housewives på inspelning...skulle ju typ få spader om jag missade det...

gubben är på hockey ikväll och lilltjejen hade grannungarna här en stund efter middagen och spelade eyetoy, livat värre, men sen var hon inte så glad för tydligen hade hennes nya pruttkudde lyckats gå sönder när de lekte och det var ju katastrof...så nu blir det till att ut och jaga ny pruttkudde : )

nä, nu börjar det om tre minuter, måste ladda...se  ya later...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0