Vad hände...

swosch...sa det...så var helgen bort... : ((

kalas hela helgen har det varit. i lördags var lilltjejen på kalas till sin kompis från simskolan och idag var vi alla bjudna till min bästis för att fira hennes son som ska  fylla 1 år. det var han som föddes i vecka 24. det kan man inte tro idag när man ser honom, vad han har gått igenom i sitt liv, gladare unge får man leta efter, han skrattar jämt, jag har bara sett honom arg/ledsen en gång, och det var för att han var tvungen att få lite syre genom en mask pga att han har lite problem med lungorna, men vem skulle inte bli arg om man fick en stor gummimask tryckt över hela ansiktet.

vi pratade just om allt som hänt idag under kalasfikat, hur man aldrig för ett år sedan kunnat föreställa sig ett år framåt i tiden, hur han skulle klara sig bra och att dom skulle gifta sig och ha dop samtidigt. tänk vad mycket som kan hända på så kort tid...

imorgon måste jag städa och tvätta alla sängkläder, har inte hunnit nånting i helgen, avskyr att ha det stökigt, har bara hunnit tvätta två maskiner tvätt, får ju abstinenes ; ) . håller på att planera för hur det ska bli i lilltjejens rum, vi måste göra om det så det blir lite mer "stortjejs" rum, hon behöver en ordentlig skrivbordsplats och bättre förvaring, hon har så sjukt mycket prylar ( jag vet, mitt fel...) och jag har så svårt att sortera bort grejer, man skulle ju kunna tro att hon inte har någon koll och inte skulle märka om hälften försvann, men oj så fel, hon har stenhård koll, vet exakt vart allt finns ; )

ska iaf sätta mig och göra en shoppinglista på ikea och kolla lite på en ungefär vad det kommer kosta att "deigna" om det, appropå design...snart börjar nya säsongen av "design: simon & tomas...jippie!!!! har ju längtat "lite" efter mina favvo killar!

oj, vad klockan var mycket...måste hoppa i bingen...sussi gott...


syns det att hon gifter sig med en engelsman...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0