Så tragiskt...

idag fick jag veta att en av mina grannar dött i helgen, så jävla tragiskt...R.I.P

och höstkallt börjar det bli ute, mysigt att ha tända ljus på kvällen iallafall. 

i helgen ska vi på teater och kolla "pelle svanslös" jag och lilltjejen, och nästa helg ska vi gå hela familjen på "high school musical- the ice tour" i globen. trevligt värre ; )

och lilltjejens kalas är bokat nu, det blir discobowling, coolt med ett helt gäng 6-åringar som bowlar, jag har aldrig bowlat i hela mitt liv, så kanske man törs "göra bort" sig inför en drös småglin ; )) det ska bli hamburgare pommes läsk och hela kittet, vi slår på stort så det brakar nu... 

har precis gjort räkningarna för denna månad också, lika kul varje gång, inte!! helt sjukt hur pengarna får fötter så fort dom hamnar i min plånbok och drar snabbt som attan...

nä, nu ska jag banne mig gå och lägga mig, snart iallafall, ganska snart ; ) ...godnatt...


High School Musical - The Ice Tour


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0