Noll inspiration...

har totalt tappat all inspiration till att blogga...

det kanske beror på den tråkiga höstperioden som har tagit över, man har liksom ingen lust till någonting. så trist och grått så man bara ; blääää!!!

har varit hemma med lilltjejen som blev sjuk efter helgen med feber, snorig och hostig, så typiskt, just denna vecka som det var så mycket, nu missar hon skoljoggen och hon var "glad hjälpare" denna vecka, men nu missar hon det också, så j-vla typiskt!! 

har iaf börjat nytt jobb, vilket är jättekul, så håller på och lär mig två nya bokningsprogram, vi är dessutom ticnet-ombud så vi säljer biljetter till alla arenor, teatrar och spelmatcher i hela landet, så det är mycket att lära sig, men superkul!!

idag var vi hundvakt till grannen till lilltjejens stora lycka, så vi tog med honom och åkte till morfar och tog med hans hund och gick en skogspromenad, det var faktiskt ganska skönt ute just då, sen var vi och handlade lite och hämta ett paket med vinterjacka och byxa till lilltjejen och efter det hem och lagade lasagne, så gubben blev glad när han kom hem. 

nä, nu börjar "vem kan slå filip och fredrik"....later...

Kommentarer
Postat av: Mikela

Ja det var nummer 1157 som satt där efter mig men den var borttagen då när jag kom ner så jag är ju inte hundra på att det är den...

Men vilket sätt va, vår granne mittemellan oss sa att jag skulle ha plockat ut alla deras kläder och hängt in mina igen eftersom jag ändå hade 20 minuter kvar innan tiden är slut.. Att man inte kommer på sånt på en gång...

Förresten är din dotters turkosa munkjacka här så du vet!

Kram

2008-09-20 @ 21:51:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0