Vill ni skratta...?

boring...har ingen som helst inspiration att blogga...
 
har liksom tappat stinget, tycker inte att jag har något att skriva om, vardagen går liksom bara runt, vem vill läsa om att jag har städat, lagat mat, tvättat, hämtat lilltjejen på skolan, varit på simskolan, jobbat...???

nu är det iaf höstlov och hade tänkt att göra något kul med lilltjejen på mina lediga dagar, tro på f*n att hon går och blir förkyld då...typiskt...idag var det iaf avslutning på simskolan så det gick vi på, 6 simmärken har hon lyckats skrapa ihop hittills, hon är faktiskt superduktig nu, helt "självgående" (självsimmande?) i bassängen nu, simmar lätt 50m bröst och 25 m rygg. hoppar i på det djupa mm, och är bara 6 år, imponerande tycker jag.  

imorgon ska jag iaf jobba, mindre kul, eller det är faktiskt kul på jobbet, men skulle gärna ha mer tid för lilltjejen den här veckan när hon har lov, men vi hinner ju göra saker på dagen innan jag ska jobba i värsta fall. får väll se hur hon mår imorgon.

såg "40-year old virgin igår", vill ni skratta ska ni kolla på den säger jag bara!

kanske skulle ta och tvinga ner mig själv under täcket, klockan är ju bara 03.03...sov gott... 


en av mina favorit scener...hahaha...

Kommentarer
Postat av: Mikela

Hej där!

Jag har utmanat dig, kom och kolla!

Kram

2008-10-28 @ 22:51:36
URL: http://mikela71.blogg.se/
Postat av: Mikela

Ja det var jättefint här hemma, syntes ju knappt att jag varit borta, men så fort Xena klev innanför dörren så ligger det tussar precis ÖVERALLT!

Hon fäller nåt fruktansvärt nu, bara rasar tussar bara hon går ...

Tack snälla för hjälpen!!

2008-11-01 @ 22:10:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0