Söndagskväll igen...

shit vad sämst jag varit på att blogga...

det har varit så mycket med lilltjejens födesledags kalas, förra veckan firade vi henne två gånger och nu idag hade hon discobowlingkalas för sina kompisar, dom blev 15 stycken med henne! så det var lite att pyssla med när det skulle ätas hamburgarmeny och öppnas paket och sen prova skor till alla barnen och så hålla koll på fem lag som spelade på fem banor, tur att gubben och en kompis var med ; ) . men kul så in i h-lvete hade vi...

sen har jag jobbat en massa också, även i helgen. och lilltjejen var på heldagskalas i lördags, min kompis dotter hade bjudit lilltjejen och två till kompisar. de var på skansen hela dagen och sen mcdonalds, efter det hem till henne och hade pysselkväll. de gjorde egna studsbollar och målade tatueringar och så kolla dom film. så sov alla över där, snacka om heldag ; )

så nu är det bara att börja planera inför jul, i år ska jag börja riktigt tidigt med att köpa julklappar och förbereda, sen får vi hoppas att det funkar också. brukar ju tänka så, men det blir inte alltid som man tänkt av någon anledning...

hoppas ni också haft en trevlig helg...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0