Jänkare...

oj vad mycket jänkare jag träffat idag, NHL har kommit till sverige...

idag var det galet mycket på jobbet, NHL är hur stort som helst, och sjukt dyrt att gå på. så idag var det busy busy på jobbet men kul som f-n.

i dag blev det pizza till middag, sååå gott, jag hade inte ätit sen 8.30 imorse så jag var lite småhungrig. efter jobbat var jag ju och hämtade ett paket jag lagt undan till lilltjejens födelsedag.

efter maten dammsög jag och gjorde rent till marsvinen och fixde lite tvätt, sen har vi slappat framför tv'n och kollat på singing bee bla. men jag gillar inte hanna, vet ej varför, gör bara inte det.

imorgon ska vi på teater så borde väll gå och lägga mig nu...sussi gott...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0