Härlig dag...

idag har vi haft en fullspäckad dag jag och lilltjejen, vi började med att gubben körde oss till odenplan till 12.00 och vi var på wallmans intiman teater och såg premiären på "pelle svanslös och talangjakten", den var riktigt bra. efteråt gick vi på åhlens, indiska mm. och sen åt vi på burger king. så var vi in på butiken "katt  katt" och pratade med lena från solgläntan, ett katthem jag jobbar lite ideelt för. jag skulle hämta lite blanketter och kalendrar jag ska dela ut och sälja till förmån för katterna.

när vi var klara där gick vi till en helt suverän lekplats som ligger i observatorielunden, den är kalasbra, linbana, jättestor klätterställning, lekborg, rutschkanor, gungor och en massa annat kul. sen blev det en promenad ner till drottninggatan coh fönstershoppade lite, stannade på pub och var in på br leksaksaffär där lilltjejen fick köpa lite kläder till sina bear factory nallar som var på rea. sen bar det av ner till t-banan som lilltjejen längtat till, hahaha, det märks att man är en bilburen familj, att åka tunnelbana är värsta äventyret för henne ; )) . tom buss är kul...

sen var det skönt att komma hem, det blev en lång dag, lilltjejen lekte med grannpojken och jag kollade en film, "wanted", rätt bra faktiskt. sen har vi mysat lite och kollar nu på "stjärnor på is", lilltjejen sitter i sitt rum och lyssnar på cd-skivan från pelle svanslös teatern vi köpte.  

ha en trevlig lördagkväll...


Kommentarer
Postat av: MIkela

Ville bara tala om (ifall du inte sett det själv!)

att ghostwhisperer bytt kanal nu till tv400 och börjar med nya avsnitt nu på torsdag!

Jag läste det precis i min nyaste se o hör:))

Kram

2008-10-04 @ 21:30:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0