Födelsedag...

vi började dagen med att sjunga och ge frukost på sängen till lilltjejen som fyllde år idag. sen när jag lämnat henne på skolan åkte jag direkt till ica maxi, de öppnar ju 08.00, så nu har jag handlat allt till hennes kalas, sen hem med allt och hämta henne på skolan, jag var ju ledig idag så då hann man med en del, efter var vi till morfar som skulle med ner till centrum så fick lilltjejen själv välja sin present i leksaksaffären, uppskattat kan jag lova, det blev ett spel. sen hem och mötte upp gubben och så åkte vi och åt födelsedagsmiddag på restaurang. trevligt  värre. efter det var det hem och öppna paket. det blev bla. ett littlest petshop hus, en amazing Lexie hund, singstar schlager till PS2, bratzdocka, DVD-barbie och diamantslottet, silverörhängen och halsband mm.

har plockat undan allt efter paketöppnandet och ska väll ta och tvinga mig själv i säng nu ;  ) 

natti natti...
 
Amazing Lexie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0