Adventspynta...

min f*rbannade förkylning släpper aldrig taget...

lilltjejen är ju hemma idag med, men tänkte klä på oss och gå ner till centrum och handla lite, har lovat henne en ny pulka också, förra årets körde vi slut på totalt, det blev hål i hela botten ; ) . sen har hon en med dubbelsits på, men den blir lite otymplig för henne att dra på själv och att styra när hon åker för den är så lång. så vi ska kolla efter en som passar lite bättre, man får ju passa på innan snön försvinner.

ska ta och äta nått bara, gjorde lunch åt henne förut men ar inte ätit något själv, har ingen jätte aptit direkt, men nånting måste jag ju äta. min stackars mamma har inte kunnat äta ordentligt på flera dagar, hon har opererat sig i munnen (så j*vla vidrigt). bara tanken på att operera sig där är ju äcklig, tänk dig stygn inne i munnen, usch, jag tycker så synd om henne. igår skulle hon ta stygnen och dom satt tydligen jättelångt inne och det hade blivit varfyllningar där, konstigt att hon har haft så ont, stackars min lilla mamma.

ska kolla över ljusstakarna och annan belysning också, det ska ju adventspyntas till helgen, jag fullkomlugt älskar den här tiden, myspys belysning, julstämning och snön hjälper ju til med den stämningen, synd att den kommer försvinna nu när det skulle bli plusgrader igen i slutet på veckan. typiskt, det hade ju varit klockrent med en vit adventshelg. 

ha en trevlig dag...



   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0