Sjuk sjuk sjuk...

fy f*n säger jag bara...

nu har jag varit förkyld hela veckan och gått och lagt mig med stans pannknack varje kväll och vaknat med samma huvudvärk, känns som ögat ska poppa ur skallen på mig, fy s*tan säger jag bara.

lyckades iaf palla mig till simskolan med lilltjejen ikväll, det var start på nya kursen idag så nu har dom undervisning i stora bassängen bara. så det har verkligen gått framåt med simningen...

imorgon ska jag jobba iaf, då är det "monster jam", så det lär ju bli fullt med barnfamiljer som ränner runt. men kul lär det bli!

nu är det snart "ghostwhisperer" och ska få lilltjejen i säng innan...ha're!

Kommentarer
Postat av: Mikela

Hur gick det med skridskorna, kunde dotra din ha dem? Ingen brådska än med att få tillbaka dem, jag hojtar till om Tuva behöver dem!

Kram

2008-11-10 @ 21:50:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0