Lunchdags...

gud vad det snöar ute...

idag blev det bökigt värre, gubben har inga vinterdäck så han fick ta min bil till jobbet eftersom jag är hemma med lilltjejen som är sjuk, men sen ska ju jag iväg och jobba, och det är innan han kommer hem från jobbet. så jag måste iaf släpa ut lilltjejen i snöyran till morfar som får passa henne en stund och så måste jag få låna hans bil till jobbet, bökigt bökigt, men det funkar.

det är helt sjukt hur det kan ändra sig från den ena dagen till den andra, nyss var det barmark och plusgrader och man undrade var vintern var, VARFÖR gjorde man det för!! nu är den ju här, och den lär ju inte vara kvar så det blir en vit jul. idealet vore att det var snö från lucia till sportlovet, sen skulle det försvinna. alldeles lagom tycker jag.

måste komma iväg och handle lite julklappar snart, tänkte försöka bli klar med det i lagom tid före jul, men det vet man ju hur det brukar bli...

nä, nu ska jag fixa lunch till lilltjejen...ha en snöig dag ; )


Kommentarer
Postat av: Mikela

Oj vad fint du gjort!

2008-11-24 @ 19:49:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0