Julbord...

Idag är det Första advent...
 
Helgen har varit lugn. I Fredags jobbade jag 8.30-20.00. Efteråt kom gubben och lämnade lilltjejen så gick hon och jag direkt in och kollade på hästshowen (Stockholm International Horseshow). Den var kanonbra, särskilt ett gäng amerikanske tjejer som red helgalen cowboyridning.
 
I Lördags var några vänner här och deras dotter, så det blev mycket leka av, dom spelade Singstar och sjöng för fulla halsar : )

Vi började Söndagen med att sjunga för våra marsvin som fyller ett år idag, dom fick lite gott gnagargodis också. Idag var vi bjudan på julbord, trevligt värre, först blev det glögg i foajen och sen blev vi visade till vårat bord, maten var helt ok och godisbordet var barnen riktigt nöjda med. När vi kom hem torkade jag golven som jag dammsugit på dagen. Sen strök jag julgardinerna och hängde upp dom, tvättade och vattnade blommorna, och småfixade lite, det finns alltid att göra.

Men nu är det dags att göra natt...sovgott...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0