Hungrig som en ...

nu sitter jag på jobbet, idag är det DIF-MODO, så det lär ju bli värsta rusningen här om en timme. alla kommer precis innan matchen, ingen har hört talas om att vara ute i god tid..jo, faktiskt har det varit en handfull människor här redan. men merparten kommer precis innan.

helgen var busy busy. fredagen mysade vi och lördagen var vi till Barn och leklandet där lilltjejen och grannflickan lekte av sig rejält, sen var vi och handlade lördagsgodis och tjejerna hyrde film. som jag fick åka ner och byta sen för det var ju bara engelskt tal på den de hyrt och det funkar ju inte.  söndagen var lilltjejen med gubben och tvättade bilen, kul värre tyckte hon, det är först när man blir vuxen som man upptäcker att allt som var roligt att hjälpa till med när man var liten bara är trist sen, som att dammsuga, skura golven och badkaret. vattna blommor och tvätta bilar mm. fast får ju erkänna att jag ändå gillar att städa och tvätta ; )

är hungrig som en tok, har bara ätit mjölk och flingor idag, känner att det liksom inte räcker till ikväll, men nu sitter jag här och jobbar så det är inte mycket att göra åt det, och mcdonalds ligger mittemot, inte så schysst att placera den där när man sitter här och är hungrig : (  kom just på att jag faktiskt ätit en lussebulle idag, kanske överlever iaf då...

nä, ska väll göra lite nytta då...bye bye...

Kommentarer
Postat av: Mikela

Nu har det kommit tre stycken små tjejer i natt:))

2008-11-16 @ 10:27:03
Postat av: Mikela

GUD vad du bloggar inte ofta...ler

2008-11-19 @ 22:43:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0