Fy på mig...

nu börjar jag ju bli riktigt pinsamt dålig på det här...

prata med en av mina allra bästa vänner idag, vi ses inte ofta för hon har flyttat låååångt bort (dumma dig). och tydligen så är hon en av mina trogna läsare (gulle dig), så kände att jag måste var lite bättre på mina uppdateringar, dessutom hade min kära granne pikat mig på mina kommentarer, hon är värsta bloggar freaket, lägger in typ sjuttiotolv inlägg om dan som är fjörrton meter låååånga : )

tillbaks till min kompis, vi kan kalla henne "M", hmm, min granne är ju också ett "M", men iaf, vi har kännt varandra sen -89, genom våra pojkvänner, först trodde vi båda att  dden andra var värsta "B" men sen blev vi bästa kompisar!! saknar henne så oerhört, vi har gått igen det mesta två vänner kan gå igenom tillsammans, bus och kul, mycket party party, sorger och glädje, resor, kärlek och kärleksbesvär...fan för dig att du flyttat, vänner som du växer inte på träd, och inte buskar inte ens på ogräs, snyft........saknar dig såååå..... : (
( i sommar tänker jag f'n våldgästa hos dig)

har kommit hem från jobbet för en stund sen, ätit lite och väntar på att "medium" ska börja, ledig fre-sön, funderar på om jag ska åka till Heron City med lilltjejen imorgon så hon får vara i leklandet där eller kanske gå på bio eller nått, eller om det blir i helgen eller nästa vecka, har iaf lovat henne att få var i det där lekrummet någon gång snart, det ska tydligen vara lite speciellt, får väll se...

tänkte på en sak, kan inte ni som läser min blogg skriva något på mina kommentarer och berätta, skulle var kul att veta vilka som läser den.

hoppas ni alla får en fortsatt trevlig kväll...bye...

Kommentarer
Postat av: Marre

Heeeej gullet! Ja usch vad jag saaaaknar dig med!!!!! Vad gulligt o bli omnämd i bloggen! (chansar på att d kanske var jag? hihi) Jag tänk vad länge vi känt varann ändå.... (sen stenåldern typ) Mycket crazy saker har vi gjort! Du bara måste våldgästa i sommar!!! Du är fortfarande en av mina bästa vänner och d kommer du alltid o vara!!!

Love U!

2008-11-21 @ 18:22:14
Postat av: Mikela

Aileen och Nisses blogg

2008-11-22 @ 20:33:40
Postat av: Mikela

http://aileenonisse.bloggagratis.se

2008-11-22 @ 22:39:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0