Till kyrkan...

efter frukosten gjorde jag rent till marsvinen och dammsög, sen var det bara att göra sig iordning för kyrkan!

idag var vi på våra vänners dotters dop, efter bjöds det på fika och smörgåstårta, mums...efteråt tog vi med våra vänners äldsta dotter hem, hon är ett år äldre än vår lilltjej, vi stannade till och handla på vägen, sen släppte jag av gubben och tjejerna hemma så dom gick hem och fixa korv till lunch  medans jag svängde förbi pappa en snabbis, sen hem igen. därhemma pågick det bullbakning i prinsessugnen för fullt, sen gick tjejerna ut på gården och lekte ett tag medans vi städa undan här inne, så var det dags att börja med middagen, spagetti och köttfärssås, tjejerna kom in och åt för att snabbt springa ut och leka igen. efter ett tag kom hennes pappa hit för att hämta hem henne, vi satt och prata en stund innan dom gick hem medans tjejerna spelade ett spel. när dom gått fick lilltjejen ta en dusch sen kolla vi på "shrek den andra", men nu sover både gubben och hon : )

så jag ska bara läsa aftonbladet här och sen gå och lägga mig och kolla lite inbandningar, imorgon är en stor dag, vi firar 19 tillsammans imorgon, faktiskt halva vårat liv!! lite imponerande faktiskt ; ))

hoppas ni haft en trevlig lördagskväll...sovgott!

image157


Kommentarer
Postat av: Mikela

Då får man gratulera er då! eller beklaga kanske.. skoja bara..
Jag har ju varit 19 år på mitt jobb i augusti, så 1989 var ett stort år:))
Kram på er båda.

2008-05-04 @ 00:42:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0